Autogenní trénink

Jak provádět tuto techniku:

  • na toto cvičení si vymezte 10 min. Oblečte si něco pohodlného a teplého a lehněte si. Pod hlavu a pod kolena si dejte malé polštářky. Nejdříve se několikrát zhluboka nadechněte. Pak si položte ruce na břicho a na 3 doby se pomalu nadechněte. Ciťte, jak vám břicho stoupá. Pak na 5 dob ústy vydechněte. Opakujte 15x.
  • dále se soustřeďte na svou dominantní paži. Představujte si, že je stále těžší a těžší a říkejte to nahlas. 10 – 15 s se soustřeďte na její hmotnost. Musíte mít pocit, že se vaše paže čím dál víc noří do podlahy. Toto cvičení dělejte 3x. Totéž udělejte s druhou paží a nohami.

  • následně se opět vraťte k první paži a celý postup zopakujte, tentokrát však při tom říkejte: Moje paže je stále teplejší. Totéž proveďte s celým tělem.

  • posledním krokem je soustředění se na čelo. Při tom říkejte: Cítím na čele chlad. Po 1 min soustředění na čelo si řekněte: Jsem osvěžený a uvolněný.

Zdroj:

  • Přírodní detoxikace Marie Farquharsonová

Získejte aktuální informace o našich seminářích

Naše semináře se stále vyvíjejí a zdokonalují, přicházíme s novými tématy a postupy. Často organizujeme zvláštní akce plné překvapení a mimořádných zážitků. Mějte s námi bližší kontakt. 

Zobrazit
Skrýt