Dýchání do břicha

Toto cvičení uvolňuje napětí, zpevňuje břišní svaly, zlepší vaší náladu, uvolní vaše emoce a pročistí mysl. Tato technika je vhodná pro začátečníky.

Postup:

  • sedněte si s rovnou páteří do tureckého sedu nebo lotosového květu
  • zavřete oči a vnímejte pouze svůj dech. Dýchejte nosem.
  • levou ruku položte na hrudník a pravou si dejte na břicho. Vaše břicho teď představuje balonek. Při nádechu do břicha se vám bude zvedat ruka na břiše nahoru a do stran, stejně jako hrudník
  • vydechujte tak, že vám ruka na břiše začne nejdříve klesat (vytlačujete vzduch). Toto cvičení dělejte tak dlouho, jak je vám příjemné.
  • doporučuje se propracovat k poměru 1:2 mezi nádechem a výdechem, tedy při nádechu počítejte po vteřinách do 3 a při výdechu do 6.

Vyzkoušejte také techniku Dechového cvičení pránajama nebo Jednoduchého dechu.

Zdroj:

  • Detoxikace David Frej

Získejte aktuální informace o našich seminářích

Naše semináře se stále vyvíjejí a zdokonalují, přicházíme s novými tématy a postupy. Často organizujeme zvláštní akce plné překvapení a mimořádných zážitků. Mějte s námi bližší kontakt. 

Zobrazit
Skrýt